Hyppää sisältöön

Sydänlasten viikkoa vietetään tänä vuonna jo yhdeksättä kertaa. Kampanjaviikon tavoitteena on lisätä yleistä tietoisuutta synnynnäisistä sydänvioista sekä Sydänlapset ja -aikuiset ry:stä kaikkien synnynnäisesti sydänvikaisten lasten ja aikuisten sekä heidän läheistensä etuja ajavana potilasjärjestönä. Viime vuosina kampanjointia on tehty erityisesti sosiaalisen median kanavissa ja siinä saavutetut upeat näkyvyysluvut ovat pitkälti aktiivisen jäsenistön ansiota. Toivottavasti kampanjointiin otetaan osaa yhtä innokkaasti tänäkin vuonna!

Kampanjaviikko käynnistyy Hevisauruksen tahtiin

Otamme varaslähdön Sydänlasten viikkoon järjestämällä viralliset etkot sunnuntaina 6.2. klo 14 Hevisauruksen livestriimikonsertin muodossa.

Monille tuttu, huippusuosittu Hevisaurus on neljän dinosauruksen ja lohikäärmeen muodostama kokoonpano, joka soittaa räyhäkästä jurahevimusiikkia lapsille ja lapsenmielisille. Sydänlapsille ja kaikille heidän ystävilleen on takuulla luvassa räyhäkästä meininkiä sekä iloa ja hyvää mieltä, mistä voi nauttia turvallisesti kotisohvilta käsin. Ja mikä parasta, samalla voi tukea yhdistyksen toimintaa. Livestriimi-keikan lipun hinta on 9,90 € ja liput ovat ostettavissa osoitteista lippu.fi. Mikäli satut olemaan livekeikan aikana päiväunilla, striimikeikasta pääsee nauttimaan myös jälkikäteen. Liput voi ostaa myös tallenteeseen, joka säilyy palvelussa viikon ajan. Sydänlapset ja -aikuiset ry:n jäsenille lipun hinta on 4,90 €. Sydänlapset ja -aikuiset ry:n jäsenille lipun hinta on 4,90 €. Alennukseen oikeuttavan koodin saat Sydänlapset ja -aikuiset ry:n toimistolta toimisto@sydanlapsetjaaikuiset.fi.

Tapahtumia ”livenä” ja verkossa

Myös monet yhdistyksen alueosastoista juhlistavat teemaviikkoa erilaisten tapahtumien muodossa. Alueosastot ovat suunnitelleet erilaisia tapahtumia ja tempauksia, jotka toivottavasti ylittävät myös uutiskynnyksen. Viime vuonna hienosti huomiota saanut Tampereen Koskikeskuksen lyhtytempaus järjestetään ensi vuonna useammassa kaupungissa. Kampanjaviikolle on tulossa monipuolisesti julkaisuja eri sosiaalisen median alustoissa. Julkaisuissa käytetään jo entuudestaan tuttuja #yksisadasta, #sydänsankari ja #tätäonsydänvika -aihetunnisteita. Viikon aikana toteutetaan myös vertaiskeskustelu Zoomissa sekä asiantuntijaluento. Lisätietoja kampanjaviikosta saat yhdistyksen Facebook-julkaisuista.

Lue seuraavaksi